БІБЛІОГРАФІЧНА ПОЛИЧКА

09:00 Загальнонаціональна хвилина мовчання пам’яті загиблих у війні проти росії. Схиляємо голови перед Героями, які боролися і загинули за наше майбутнє.

вівторок, 5 березня 2019 р.

КНИГИ ВІДОМОЇ ПОЕТЕСИ НАДІЇ СЕМЕНИ

Книги, які я зараз тримаю в руках подаровані автором. Це свого роду біографія життя поетеси, але надзвичайно талановитої київської поетеси Надії Семени.
Здається, немає такої грані життя, якої б не торкнулося перо цієї жінки.
Та все ж, на мою думку, найчарівнішими і найщирішими є ліричні поезії, адже саме вони найкраще відображають душу авторки. 
Нам потрібні весна і любов,
Жду я слів: "Ти для мене єдина",
Вкотре кажеш, а я жду їх знов…
Я глибоко переконана книги для тих, хто закоханий у красу українського слова й рідної землі, хто прагне зігріти серце й захистити душу від розчарувань. 
Дякуємо за книги пані Надії!!!!! 
Книги відомої поетеси Надії Семени, чекають на Вас у бібліотеці!

Немає коментарів:

Дописати коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...