БІБЛІОГРАФІЧНА ПОЛИЧКА

09:00 Загальнонаціональна хвилина мовчання пам’яті загиблих у війні проти росії. Схиляємо голови перед Героями, які боролися і загинули за наше майбутнє.

понеділок, 10 квітня 2017 р.

ТЕРНИСТИЙ ШЛЯХ КОСТОПРАВА

80 років від дня народження. 
Микола Андрійович Касьян - український лікар, академік Української академії наук, Заслужений лікар України, Народний лікар СРСР, та України, підполковник медичної служби запасу, меценат.
Його ім'я було занесено в Книгу рекордів Гіннеса 1993 року за те, що протягом 1990 року він вправив хребетні диски 41 тисячі 251 хворому, серед яких 19 тисяч 359 дітей.
Його знають мільйони в усіх куточках планети.
Вийшовши на пенсію 2003 року, продовжив приймати пацієнтів, лікуючи проблеми хребта. В останній рік життя через поганий стан здоров'я припинив приймати пацієнтів, роблячи висновок лише для дітей та немовлят. Помер він зранку 28 жовтня 2009 року в рідних Кобеляках, тут же й похований.
Іменем Касьяна перейменовано центральну вулицю міста Кобеляки, встановлені меморіальні дошки на каплиці Всіх Святих та адмінбудівлі Кобеляцької міської ради, збудовано пам'ятник Миколі Касьяну на розі вулиць Шевченка і Касьяна, а також присвоєно його ім'я районному будинку дитячої та юнацької творчості.
ВІРШ КАСЬЯНА МИКОЛИ АНДРІЙОВИЧА

Я — українець. Син того народу,
котрий пройшов всілякі непуття,
котрий пізнав і голод, й непогоду,
i котрий знає, як цінити життя.

Я — українець. Жив в своїх я стінах
i щастя не шукав на чужині,
i не стояв ніколи на колінах,
перед брехнею чи потворством — ні!

Я вижив і живу на Україні,
не падав духом в смутнії часи,
а йшов вперед поміж клубки зміїні,
звання Людини з гордістю носив.

Я — люд цілив. З людьми я був щоденно,
щоденно з ними жив і буду жить,
і з гордістю я ніс життя знамено,
не зупиняючись ніде і ні на мить.

Так хочеться ще лікувать, творити,
не знаючи ні втом, ні каяття.
Я — за примноження добра у світі!
За працю я! Я — за життя!
ЛІТЕРАТУРА:
  1. Лис, В. З роси і води Вам, народний Лікарю! [Текст] : Миколі Касьяну - 70! / В. Лис // Зоря Полтавщини. - 2007. - 11 квіт. - С. 1 
  2. Касьян, М. Вірші [Текст] / М. Касьян // Зоря Полтавщини. - 2007. - 11 квіт. - С. 1 
  3. Голобородько, Т. "Я щастя не шукав на чужині" [Текст] : [М. Касьян] / Т. Голобородько // Полтавський вісник. - 2007. - 13 квіт. - С. 6 
  4. Волкова, Г. "З мене хотіли зробити лайно..." [Текст] : [розмова із відомим костоправом М. Касьяном та його дружиною] / Г. Волкова // Вечірня Полтава. - 2009. - 14 жовт. - С. 5 
  5. Помер Микола Андрійович Касьян [Текст] : [28.10.2009 р .Некролог] // Полтавський вісник. - 2009. - 30 жовт. - С. 2 
  6. Пам'яті Миколи Андрійовича Касьяна [Текст] // Зоря Полтавщини. - 2009. - 30 жовт. - С. 6 
  7. Калюжний, А. Лікар Касьян: "Я - українець! Син свого народу!" 30 жовтня у Кобеляках поховали народного лікаря Миколу Касьяна [Текст] / А. Калюжний // Полтавська Думка. - 2009. - 5 листоп. - С. 15 
  8. Волкова, Г. "Касьян напрочуд невтомний і працьовитий. У мене таке враження, що він завжди й усюди працює, працює й працює", - говорив про народного лікаря народний артист СРСР М. Ульянов [Текст] : [ 9 днів від дня смерті лікаря] / Г. Волкова // Вечірня Полтава. - 2009. - 4 листоп. - С. 12 
  9. Касьян Микола Андрійович - лікар-костоправ [Текст] : [уродженець м. Кобеляки] // Степаненко М. І. Світ в оцінці Олеся Гончара : аксіосфера щоденникового дискурсу письменника . - Полтава, 2012. - С. 134 
  10. Правденко, О. Микола Касьян - костоправ від Бога [Текст] / О. Правденко // Коло. - 2013. - 19 груд. - С. 18. 
  11. Перцева, Ж. М. Касьян Микола Андрійович (10.04.1937, с. Бережнівка Кобеляцького р-ну - 28.10.2009, м. Кобеляки) - фахівець у галузі мануальної терапії [Текст] / Ж. М. Перцева // Енциклопедія Сучасної України. - К., 2012. - Т. 12. - С. 438 

Немає коментарів:

Дописати коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...