БІБЛІОГРАФІЧНА ПОЛИЧКА

09:00 Загальнонаціональна хвилина мовчання пам’яті загиблих у війні проти росії. Схиляємо голови перед Героями, які боролися і загинули за наше майбутнє.

середу, 17 травня 2017 р.

ПОЕЗІЯ ПРО КОХАННЯ НАТАЛІЇ БАКЛАЙ

Наталя Баклай
Ти не кажеш мені про нього,
А я знаю – тобі болить.
Не люби, дитино, чужого,
Бо чужого треба ділить.
Не пускай його до порогу, 
Не проси його до розмов. 
Не люби, дитино, чужого – 
Доведеться красти любов.
Не проси ту любов у Бога,
Не спіши її перейнять,
Не люби, дитино, чужого,
Бо украдене – не сховать.
Не повторюй мої тривоги, 
Тобі краще того не знать. 
Не люби, дитино, чужого, 
Бо чуже – колись віддавать.
Гріх тебе покинуть, гріх – любить.
Хай підкажуть мудрі, що там чути?
І без тебе вже мені не жить,
І з тобою вже мені не бути. 
Кине осінь картами в траву, 
Як ворожка, гляне прямо в очі. 
І боюсь сказать тобі «люблю» 
Й «не люблю» вже говорить не хочу. 
Стогне сумом на вітрах душа, 
Стука до твого вікна, як гілка. 
Я тобі – ні рідна, ні чужа, 
Нам обом – ні солодко, ні гірко



Ото у віршах тільки й відлюблю,
А у житті любить тебе не вмію.
В кострищах долі – дні перепалю,
В решетах щастя – ночі перевію.
Лишу собі неспокій і журу,
Солодку муку і гніздо порожнє, 
Твою неправду й нелюбов твою, 
Й пробачу все, що пробачать не можна. 
В долонях світу так і відгорю, 
В твоїх очах спинюсь і занімію. 
Ото у віршах тільки й відлюблю, 
А у житті – хотіла, та не вмію. 
Оце і все. І ми уже – чужі... 
Душа дійшла до краю – як до прірви. 
Спіткнулася любов моя на лжі 
І зализала рани, й заніміла.


ЖУРАВКА

Була журавкою, а стала – журавлицею. 
Була коханою, а стала – нічия. 
Жура... Жура... Отам, поза криницею, 
Жура... Жура... Коли без журавля...
Осіннє сонце на обніжок падає,
Осінній промінь вже не припіка. 
Жура... Жура... Коли ніщо не радує, 
Жура... Жура... Коли душа згірка.
Якби вернулось – розігнала б хмари, 
Якби змогла – то як би берегла! 
Жура... Жура... Коли немає пари. 
Жура... Жура... Коли вона була... 
Згасає день, і вечір вже для споминів. 
Згадати є що... Ні з ким говорить... 
Жура... Жура... Коли одна за комином. 
Жура... Жура... Коли й журба болить...

Немає коментарів:

Дописати коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...