БІБЛІОГРАФІЧНА ПОЛИЧКА

09:00 Загальнонаціональна хвилина мовчання пам’яті загиблих у війні проти росії. Схиляємо голови перед Героями, які боролися і загинули за наше майбутнє.

четвер, 13 липня 2017 р.

ЯРОСЛАВ ГАЛАН

Галан Я. О.
Український письменник, драматург, журналіст, педагог, який писав українською і польською мовами.
Народився в родині службовця 14 липня 1902 року в м. Динов (Польща). Навчався у Віденському ї Краківському університетах. У роки Другої світової війни працював у редакціях фронтових газет, а також радіокоментатором. Був спеціальним кореспондентом на Нюрберзькому процесі над фашистами. Літературну діяльність почав як драматург: п'єси "Дон Кіхот з Еттегейма", "Вантаж", сатирична комедія "99%" та ін. Писав також прозові твори, зокрема новели "Кара", "Цілина". Найбільше відомий як автор збірок нарисів, памфлетів, фейлетонів "Фронт в ефірі", "Їх обличчя", "перед лицем фактів".
Вбитий у Львові у робочому кабінеті 24 жовтня 1949 року.
ЛІТЕРАТУРА:
  1. Галан, Я. О. З неопублікованого : фейлетони / Я. О. Галан. –  Львів : Каменяр, 1990. –  103 с. 
  2. Галан, Я. О.Твори [Текст] : у 4-х т. / Я. О. Галан. –  К. : Наукова думка, 1977 .
  3. Галан, Я. О. Драматичні твори. Художня проза. Публіцистика [Текст] / Я. О. Галан. –  К. : Наукова думка, 1983. –  591 с. 
  4. Галан, Я. О. Любов на світанні. П'єса. Публіцистика [Текст] / Я. О. Галан. –  К. : Дніпро, 1986. –  342 с. 
  5. Галан, Я. О. Вибрані твори [Текст] / Я. О. Галан. –  2-ге вид. –  Львів : Каменяр, 1976. –  238 с. 

Немає коментарів:

Дописати коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...