БІБЛІОГРАФІЧНА ПОЛИЧКА

09:00 Загальнонаціональна хвилина мовчання пам’яті загиблих у війні проти росії. Схиляємо голови перед Героями, які боролися і загинули за наше майбутнє.

вівторок, 1 листопада 2016 р.

ДЕНЬ БІБЛІОГРАФІЇ "МОЛОДЬ ОБИРАЄ ЗДОРОВ'Я"

1 листопада в Полтавській обласній бібліотеці для юнацтва імені Олеся Гончара пройшов День бібліографії "Молодь обирає здоров’я", присвячений здоровому способу життя молоді.
"Твоє здоров’я у твоїх руках" – девіз всіх тих, хто хоче бути здоровим та бадьорим. Турбота про своє здоров’я - саме це почуття, яке неможливо виховати ніякими інструкціями та законами – повинно стати повсякденною працею кожної людини. 
Розпочався День бібліографії з екскурсії по бібліотеці, на якій учні ПТУ № 23 ознайомилися з роботою всіх підрозділів закладу.
На заході йшла розмова про пагубні звички та їх дію на організм людини, про негативні наслідки переривання вагітності.
Працівники відділу ІБО представили книжкову виставку, яка містила інформацію про шкідливий вплив куріння, алкоголю, наркотиків на здоров’я молодої людини. Цікавим був розділ і про шкідливість абортів для дівчат.
Масовий захід супроводжувався відео матеріалами.
З метою популяризації бібліотечно-бібліографічних знань були проведені практичні заняття, де учні отримали навички пошуку інформації по темі за допомогою ДБА бібліотеки, сайту бібліотеки, блогу "Світ бібліографа", а також інтернетресурів.
Зустріч пройшла в цікавій формі.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...